Forside| Nyttig viden| Om wirksomhed.dk| Opret konto| Kontakt  

 

Virksomhed

Gruppe

Personlige

Website

Ydelser

 

forside > shop > redskaber - virksomhed > support - rma

Support - RMA

 

Det koster mere at få en ny kunde - end at beholde en eksisterende. Derfor skal man behandle sine kunder godt - specielt når de har problemer.

Return Management – er systematisk håndtering af indkommende reklamationer. Det kan være service-opgaver, support eller varer. Brugeren kan selv udfylde reklamationsformularen med relevante informationer og aflæse support-status og evt. kommentarer i takt med at opgaven løses.

Fra supportsiden ses en liste med alle nye og igangværende opgaver, opgavetype, support person, tider og status. Når support personalet påbegynder en opgave opdateres systemet automatisk og andre på teamet kan læse interne noter og følge sagen efter behov.

Systemet kan bruges både til intern og ekstern support.

 
» Relaterede produkter
MaillistMaillist   (Redskaber - Website)
Maillister bruges til at samle e-post adresser på de personer der gerne vil modt
 
 
Kvalitet og dokumentationKvalitet og dokumentation   (Redskaber - Virksomhed)
Kvalitet og dokumentation er en struktureret inddeling af virksomhedens vidensbe
 
 

Produktgrupper:
Redskaber - Gruppe / Redskaber - Personlige / Redskaber - Virksomhed / Redskaber - Website / Ydelser /

 

   
» ProduktGrupper:
Redskaber - Gruppe
Redskaber - Personlige
Redskaber - Virksomhed
Redskaber - Website
Ydelser
  
 
» Indhøbsvogn
0 produkter
Ialt 0,00 kr.
Gå til kasse »»
   
Produkt søgning:
Avanceret søgning          
 
  


 
   
Copyright © 2005 wirksomhed.dk